POGOJI POSLOVANJA

 Splošni pogoji spletne trgovine www.aurori.si so v lasti podjetja Aurori, Renata Damiš s.p. in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Navedeni splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Aurori, Renata Damiš, s.p., na drobno po pošti ali po internetu, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem oz. uporabnikom.

Podatki o podjetju:

  • Aurori, Renata Damiš s.p.
  • Jareninski Dol 20, 2221 Jarenina, Slovenija
  • Davčna številka: 97405957
  • Matična številka: 9786244000
  • TRR: SI56 6100 0002 9827 362, odprt pri Delavski hranilnici
  • E-mail: info@aurori.si
  • Datum vpisa v poslovni register Slovenije: 7.11.2024

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

REGISTRACIJA

Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom trgovine postanete uporabnik ali kupec.

Nakup lahko opravite kot gost brez registracije ali pa se registrirate. Registracija na portalu je brezplačna in popolnoma brez obveznosti. Vsi vaši podatki, ki jih boste vnesli, bodo skrbno varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za namene obdelave vaših naročil.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo vas nedvoumno določata in povezujeta z vašimi vnesenimi podatki. Če želite kadarkoli svoj naslov elektronske pošte, geslo ali katerekoli druge podatke zamenjati, lahko to storite v svojem uporabniškem profilu pod zavihkom Moj račun. Z registracijo v naši spletni trgovini boste lažje opravljali nakupe, spremljali statuse in zgodovino vaših naročil, po želji prejemali e-novice ter bili deležni vseh ostalih ugodnosti in akcij za naše uporabnike.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Aurori.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    g) način plačila in dostave,
    h) časovno veljavnost ponudbe,
    i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Cene so navedene v EURIH (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Cene ne vključujejo DDV, saj Aurori, Renata Damiš, s.p. ni davčni zavezanec.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med Aurori, Renata Damiš s.p. in kupcem je v spletni trgovini Aurori.si sklenjena v trenutku, ko Aurori, Renata Damiš s.p. (Aurori.si) potrdi naročilo, to je kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.  Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Aurori, Renata Damiš s.p. (Aurori.si) kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Aurori.si in kupcu dostopna v vsakem trenutku tudi v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun), v kolikor se registrira kot uporabnik.  

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  1. prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;
  2. iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  3. izbor izdelka za nakup in določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  4. dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  5. pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  6. izbor načina plačila in vpis promocijske kode, če obstaja;
  7. pregled naročila z izbranim načinom dostave, načinom plačila ter stroškom dostave;
  8. potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

NAČINI PLAČILA, DOSTAVA IN POŠTNINA

Spletna trgovina Aurori.si omogoča naslednje načine plačila:

– po predračunu ( UPN nalogu) na račun podjetja; Ko opravite naročilo, se vam izpišejo na strani podatki za nakazilo na račun; Podatke prejmete tudi na vaš e-mail. Takoj ko je vaše plačilo razvidno na našem računu, izdelke pošljemo priporočeno na želeni naslov,

– po povzetju z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije; Ob prevzemu preko Pošte Slovenije pošiljko pošljemo z odkupno vrednostjo.

– s kreditno kartico.

Način dostave je preko Pošte Slovenije ali pa ponudnik omogoči dostop do spletnega programa tako, da omogoči kupcu geslo s katerim dostopa do vsebine. Pri dostavi preko Pošte Slovenije nadalje kupec izbira med plačilom naročila preko spletne banke oz. po predračunu ali plačilom po povzetju. Stroški pakiranja in dostave pri nakupu  znašajo 3,50 EUR. Pri plačilu po povzetju se za dostavo na dom ob prevzemu paketa doplača 1,15 EUR Pošti Slovenije.  

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

CENE, RAČUN IN KUPOPRODAJNA POGODBA

Ponudnik izda račun z razčlenjenimi stroški. Kupec prejme račun v pdf obliki na svoj e-naslov ali skupaj z izdelkom fizično. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno na elektronski naslov (info@aurori.si) nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo se šteje za veljavno, če je pošiljka oddana v roku.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Blago se nepoškodovano in neuporabljeno vrne na naslov: Aurori, Renata Damiš s.p., Jareninski Dol 20, 2221 Jarenina. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Vrnjeni artikli morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Priložen mora biti račun ali kopija računa, ki ga kupec prejme ob prevzemu blaga. Aurori.si ni dolžna sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo tem splošnim pogojem poslovanja.

Potrošnik ob vračilu blaga sporoči tudi svoje osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14  dneh od prejema vračila izdelka.  

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila izkoriščena koda za popust se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le njegov vplačani znesek. Vrednostni bon se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu ne vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko podjetje kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup s pogodbo s potrditvijo preko elektronske pošte potrošnik omogoči vračilo z odkupnino ob vračilu artiklov.

REKLMACIJE

Vsako reklamacijo bomo poskušali upoštevati v skladu z veljavno zakonodajo. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali barvi ali če izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, zahteva popravilo ali vračilo kupnine. V primeru reklamacije lahko kupec blago vrne po pošti na naslov podjetja.

VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

KOMUNIKACIJA

Aurori.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:   

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

OCENE, MNENJA, OBVESTILA UPORABNIKOV

Mnenja ali komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih uporabniki napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine. Ponudnik pred dokončno objavo pregleda oddana mnenja in komentarje ter zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih tržnih komunikacijah. Avtor mnenja ali komentarja hkrati izjavi in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisane mnenje in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Aurori.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost, zaloge, rok dobave, cena ali drugi podatki spremenijo tako hitro, da Aurori.si ne uspe v tako kratkem času popraviti podatkov na spletni strani. V tem primeru bo Aurori.si kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Aurori.si si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si Aurori.si pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo Aurori.si obvestila uporabnika v najkrajšem možnem času in ga seznanila z nadaljnjimi koraki.

Tudi uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te ter poskrbeti za ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

PRAVNO OBVESTILO IN AVTORSKE PRAVICE

Spletna stran, spletna trgovina Aurori.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični ali video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Vsebine objavljene v spletni trgovini Aurori.si so avtorsko delo in so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite (v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah). Nosilec avtorskih pravic je podjetje Aurori, Renata Damiš s.p. 

PRITOŽBE IN SPORI

Aurori.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo s katero se v primeru težav uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se lahko odda preko e-poštnega naslova info@aurori.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Aurori.si bo v 7 delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila uporabniku, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Aurori.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si Aurori.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno po izvensodni poti. 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Aurori, Renata Damiš s.p. ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS. Aurori, Renata Damiš s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi.

Platforma za SRPS

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Ponudnik bo uporabnike obveščal o spremembah splošnih pogojev poslovanja na način, da bo v informacijskem sistemu spletne trgovine objavil spremembe. Vsakokratne spremembe se smiselno uporabljajo za celotno spletno mesto od dneva objave naprej.

SLIKE

Slike v spletni trgovini so simbolične. Zaradi razlik slike in dejanskega izdelka lahko prihaja do odstopanj v kontrastu barve in izdelka. Slike so lahko različno prikazane tudi glede na nastavitve monitorja ( barvni kontrast) kupca. 

KDAJ IN KJE?

– 

– HOTEL BAU, Limbuška cesta 85, Maribor – 20.10.2024 ob 19.00

– CHAKANA, Cvetkova ulica 33, Ljubljana ( za Supernovo na Rudniku), 18.10.2024 ob 19.00